Bedrijfsverhalen

Het verhaal over jouw bedrijf

Je besteedt de grootste zorg aan je producten of diensten en de klant staat bij jou centraal. Je ziel en zaligheid liggen in je bedrijf en je medewerkers dragen dat ook uit. Dat alles levert blije en tevreden klanten op.

Het is verrassend hoe tevreden klanten over jou en je bedrijf vertellen. De beste reclame is tenslotte mond-tot-mondreclame. Waarom zou je dat niet gebruiken en hen aan het woord laten? Jouw klant vertelt jouw bedrijfsverhaal.

Je kunt natuurlijk zelf vertellen welke mooie producten je verkoopt of waar jij goed in bent. Als een ander dat vertelt, komt dat nog overtuigender over. Ze zullen niet alleen vertellen over jouw product of dienst, maar vooral wat het voor ze betekent. Waarom het hun leven makkelijker maakt bijvoorbeeld.

Je klant aan het woord

Niemand vertelt jouw verhaal zo goed als een tevreden klant. Laat je klanten aan het woord. Leuk, zul je zeggen. Maar, iemand interviewen hoe doe je dat? Welke vragen stel je en hoe krijg je er een interessant verhaal of artikel uit?

Interview

Met mensen praten, naar ze luisteren, dat levert bijzondere verhalen op. Van nature ben ik nieuwsgierig, in de goede zin van het woord. Heb je een artikel nodig en geen tijd om het zelf te doen? Wil je inspirerende klantverhalen? Ik neem je graag deze tijdrovende bezigheid uit handen en lever je een bruikbaar verhaal of artikel. Interviews met door jou geselecteerde klanten, uitgewerkt in korte reviews met eventueel een foto erbij, die je eenvoudig op je website kunt plaatsen. Makkelijker kan het niet!

 Wie ben ik – pagina

Als ik een afspraak heb met een arts , netwerkcontact, of iemand anders die ik nog niet ken, dan kijk ik altijd eerst op internet. Ik zoek foto’s maar lees liever nog hun verhaal. Dan weet ik ongeveer wie of wat ik kan verwachten. Mensen doen zaken met een persoon.

Hoe ziet jouw ‘wie ben ik’ pagina eruit? Vaak zie ik opsommingen van opleidingen en ervaringen lijkend op een CV. Leuk en aardig hoor, maar zien bezoekers het gezicht achter de website, de ondernemer, de organisatie. Het bedrijfsverhaal. De heldenverhalen. De bezoeker van je site is, net als ik, geïnteresseerd in wat jou drijft, jouw passie, jouw verhaal. Waarom doe je wat je doet? Dat bepaalt vaak of een klant met jou in zee wil.

Bezorg jezelf geen grijze haren en slapeloze nachten, maar schakel mij in. Ik heb de ervaring en deskundigheid en help je graag!